Optymalizacja Kampanii SEO

Każda witryna firmowa tworzona jest w celu przyciągnięcia odbiorców, czyli potencjalnych klientów. Jednak w praktyce tylko nieliczne serwisy angażują internautów na dłużej. Dlaczego? Wszystko przez zasady projektowania web usability, a właściwie – ich brak. Jeśli nie uwzględniono ich podczas prac nad portalem, gotowa strona będzie mieć nieintuicyjną nawigację. Użytkownicy będą mieć trudności z jej obsługą i będą się gubić w jej zasobach. Dotarcie do pożądanych informacji zajmie im o wiele więcej czasu niż w przypadku witryn cechujących się ergonomią i funkcjonalnością. To zniechęci ich do dalszego korzystania ze strony. Zasady projektowania web usability nakazują, by rozbudowane serwisy (np. sklepy internetowe) były wyposażone w inteligentną wyszukiwarkę wewnętrzną. Takie narzędzie ułatwi odbiorcom odnalezienie pożądanych treści. By jednak spełniało swoje zadanie, musi zawierać szerokie opcje wyszukiwania, np. uwzględniać literówki, podpowiedzi, propozycje poprawnie brzmiących fraz i słów.