Prowadzenie Kampanii Reklamowej

Dziś stworzenie strony www nie daje gwarancji sukces biznesowego. Tak naprawdę jest tylko początkiem drogi, na końcu której czeka klient gotowy kupić to, co mu oferujemy. Jedno z podejść e-marketingu zakłada, że to klient ma znaleźć w sieci nas. My musimy mu to tylko ułatwić. W jaki sposób? Zwiększając widoczność swojej witryny w wyszukiwarce internetowej, co można osiągnąć dwojako: poprzez pozycjonowanie albo prowadzenie kampanii AdWords. Ten drugi sposób działa niemal natychmiast. Trzeba jednak umieć stworzyć interesującą treść, która pokaże się w użytkownikowi na górze i po prawej stronie w wyszukiwarce po wpisaniu przez niego określonych słów. Prowadzenie kampanii AdWords wymaga znajomości tej flagowej usługi Google. Trzeba wiedzieć, jak ją skonfigurować: dobrać słowa kluczowe, stworzyć chwytliwy komunikat, określić zasięg. Opcji, które trzeba ustawić, jest naprawdę sporo. W związku z tym działania PPC lepiej powierzyć fachowcom, którzy doskonale wiedzą, jak wykorzystać potęgę linków sponsorowanych.